Klachten & Retourneren
Klachten
We streven ernaar om uw ervaring bij Glitz4kids zo goed mogelijk te laten verlopen. Mocht er echter iets niet helemaal volgens plan gaan, dan raden we u aan om eventuele klachten eerst aan ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Vanaf 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU ook de mogelijkheid om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. U kunt dit ODR-platform vinden op http://ec.europa.eu/odr. Indien uw klacht nog niet elders in behandeling is, kunt u ervoor kiezen om uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.
Bedenktijd en Retourneren
Het kan voorkomen dat u een bestelling wilt retourneren. Misschien bevalt het product niet of is er een andere reden waarom u de bestelling niet wilt behouden. Wat de reden ook is, u heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. U ontvangt dan het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten, terug. Alleen de kosten voor het retourneren van het product van uw huis naar de webwinkel zijn voor uw eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer 7,25 per pakket. Raadpleeg de website van uw vervoerder voor de exacte tarieven. Als u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Zodra het product in goede orde retour is ontvangen, zullen wij het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten.
Let op dat als het product beschadigd is of de verpakking meer beschadigd is dan nodig was om het product te proberen, we mogelijk een waardevermindering van het product in rekening kunnen brengen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt is bij retournering.
Productruil
Wilt u uw product ruilen? Geen probleem! Neem contact op met [email protected]. Houd er wel rekening mee dat u zelf verantwoordelijk bent voor de kosten van het terugzenden van het product.
Verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Heeft u per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen proberen om de bestelling nog voor u aan te passen.
Let op: Artikelen die gepersonaliseerd zijn op basis van de door u verstrekte informatie, zoals (voor)namen, foto's of speciale teksten, vallen buiten het herroepingsrecht zoals vastgelegd in de wet "Kopen op Afstand". Deze wet regelt het recht van consumenten om producten binnen een bepaalde termijn te retourneren.
De reden dat gepersonaliseerde artikelen uitgesloten zijn van het herroepingsrecht is omdat ze speciaal voor u op maat zijn gemaakt en niet opnieuw verkocht kunnen worden aan andere klanten. Dit is in overeenstemming met artikel 230p van Boek 7 van het Burgerlijk Wetboek.
Wanneer u een gepersonaliseerd artikel bestelt, is het daarom belangrijk om extra zorgvuldig te zijn bij het verstrekken van de juiste informatie en specificaties. Controleer de spelling van namen en andere gegevens nauwkeurig voordat u uw bestelling plaatst. Als u twijfelt over de personalisatieopties of als u vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice voor meer informatie en advies.
We streven ernaar om u duidelijk te informeren over de uitzondering op het herroepingsrecht voor gepersonaliseerde artikelen. Mocht u nog vragen hebben over het retourneren van een specifiek gepersonaliseerd artikel, neem dan gerust contact met ons op via [email protected]. Ons team staat klaar om u verder te helpen en eventuele vragen te beantwoorden.
GEGEVENS & RETOURADRES
Glitz4kids By JJ
Telefoonnummer: 0850602686 ( enkel op maandag en vrijdag tussen 9 en 3 uur )
E-mailadres: [email protected]